|
|||||||||||||||||||
Aktualna strona
|
|||||||||||||||||||
TERRA INCOGNITA |
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
czyli obce strony - wchodzisz na własną odpowiedzialność
Teraz jestem też tu Właz do Rity Baum od dobrej strony Rita: "Przemiana ciała w pismo jest operacją rozciągniętą w czasie i odbywa się procesualnie. To nie hocki-klocki. Żądasz od razu jatki w stylu Kuby Rozpruwacza? To nie jest tak, że jednego dnia zostanę przemielona w papier. Musisz sobie uświadomić, że ciało-pismo balansuje na krawędzi życia i to jest jego immanentna cecha, ale to nie znaczy, że ma z niej zaraz spaść. Dlatego potrzebny jest dystans. I faktycznie w pierwszym numerze był mocno obecny. W każdym razie ryzyko też jest wciąż obecne." Mega Machinobolizmy Les machines sculptures aux multiples couleurs entament une conversation bruyante avec le spectateur : à travers ses œuvres, Jean Tinguely communique et interagit avec le spectateur – la machine marche et devient art. Les oeuvres de Tinguely pétillent d’humour, de vitalité, d’ironie et de poésie. Mais analysées dans un contexte plus profond, elles révèlent aussi un sens de la tragi-comédie, de l’énigme et de l’insondable. Conclave Obscurum Ostra flasheczka pure nonsense. Oscar Sanmartin Vargas Mszyste Diaramas Luetke Trupizm i turpizm R e t r o L o v e Muzyka dla kobiet w ciąży i nie tylko |
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||